Tuesday 28 June 2011

Menggamit rindu

wajah-wajah kesayangan till 2010
Bismillahirrahmanirrahim......Syukur padaMU ya Allah kerana masih lagi mengizinkanku merasai nikmat berkasih sayang.Bila berjauhan , terkadang rindu datang bertandang. Inilah wajah-wajah kesayangan cik pa yang tidak akan pernah dilupakan. Anak-anak saudara yang comel-comel belake sehingga tahun 2010.Saat kita dekat senyum,tawa riang menjadi bahan untukku sentiasa melebarkan senyuman. Saat berjauhan senyum masih boleh mampu diukir mengingatkan memori yang kita ciptakan bersama..

Tiada harapan yang sebaiknya selain berharap hanya kepadaNYA. Cik pa doakan kalian semua akan membesar dengan benih-benih keimanan yang menjadi kekuatan @'power' untuk menghadapi masa-masa akan datang yang semakin mencabar ini. Ingatlah sayang, hanya IMAN mampu menjadi benteng terkuat kita sebagai khalifah ALLAH di muka bumi ini..

YA ALLAH YA TUHANKU, YANG MAHA AGUNG LAGI MAHA PENYAYANG...KAU LINDUNGILAH KHALIFAH-KHALIFAH KECIL INI DARIPADA SEBARANG MALAPETAKA, KAU SEMATKANLAH IMAN YANG UTUH DALAM HATI-HATI MEREKA AGAR MEREKA TIDAK TERPESONG DARI PANDUAN YANG SEBENAR. KAU JADIKAN MEREKA ANAK YANG SOLEH SOLEHAH KEPADA IBU BAPA MEREKA...AMIN

salam sayang buatmu wajah kesayangan  hamba


No comments:

Post a Comment